Cum funcționează SEO în articolele de succes

Cum funcționează SEO? GOOGLE PUNE un PREȚ enorm și pe forma și așezarea în pagină a articolului. Nu doar pe cuvintele cheie și pe unicitatea conținutului.

Dacă te-ai întrebat cum funcționează SEO în articolele de succes, iată câteva trucuri! Află că nu este de ajuns să scrii un articol bun și unic. Algoritmii SEO sunt preciși. Ei se bazează pe un fel de inteligență artificială care scanează textul după anumite cuvinte cheie, sintagme sau expresii. Niciun robot Google nu va citi întregul articol. El va scana doar cuvintele cheie sau grupul de cuvinte cheie din textul respectiv.

Înainte de a-ți construi articolul, gândește-te la o temă! Alege cuvintele cheie ca un om de rând. Inserează acele cuvinte cheie pe care le-ai folosi pentru a căuta pe Google o anumită informație. Astfel rezultatul cel mai relevant va fi chiar articolul tău. Aceste cuvinte cheie trebuie să se regăsească atât în titlul articolului, cât și în textul propriu-zis.

Nimeni nu caută pe Google o frază întreagă, ci doar sintagme. Exemplu: cum vindec depresia, tratamente depresie, cum oprești un motor încins, pastile pentru slăbit, prețuri lenjerie intimă, cum funcționează SEO, prețuri apartemente Buzău, mașini ieftine second-hand și așa mai departe.

Este ideal să faci SEO pe 2-3 cuvinte cheie sau grupe de cuvinte cheie, ca cele menționate mai sus. Acele cuvinte trebuie să se regăsească în textul articolului de mai multe ori. Ba chiar mai mult decât atât, să conțină PARAGRAPH 2 sau SUBTITLURI, cum se numesc ele. NU H1, NU H3, ci H2. Vezi mai sus! ⇑

Regula numărul 1: Cuvântul cheie ales de tine trebuie să se regăsească în titlu. Prima frază să înceapă sau să conțină acel cuvânt cheie. Cuvântul cheie trebuie să se regăsească de 2-3 ori în corpul articolului și cel puțin o dată cu paragraph. Paragrafele sunt bune și atunci când ai un text lung. Ele ajută cititorul să își relaxeze privirea și, mai ales, îi ajută să nu se plictisească. Un text împărțit în paragrafe e mai captivant și mai ușor de citit.

Cum funcționează SEO? GOOGLE PUNE un PREȚ enorm și pe forma și așezarea în pagină a articolului. Nu doar pe cuvintele cheie și pe unicitatea conținutului.

De evitat sunt cuvintele cheie foarte des căutate / folosite în articole, cum ar fi referendumul pentru familia traditionala sau Liviu Dragnea. Acestea sunt cuvinte cheie greu de indexat în căutările Google pentru că sunt termeni des folosiți în presă și de blogurile cu autoritate mare și, prin urmare, este aproape imposibil ca articolul tău să fie rezultatul numărul 1 în Google, când deja sunt alte sute de site-uri care au indxat acel cuvânt.

Recomandarea specialiștilor SEO este să indexăm în Google cuvinte cheie UTILE și care nu sunt foarte populare. Exmplu: cum să vindeci depresia, cum să scrii un articol optimizat SEO, cum să fiu iubit, cum să fiu respectat, etc.

Aceste exemple de cuvinte cheie nu pot fi folosite de fiecare dată, însă putem apela la trucuri, imaginație și creativitate. Nu este indicat utilizarea unui singur cuvânt cheie, exemplu: iubire, floare, lampă, succes, bani, etc. Aceste cuvinte cheie nu vor fi niciodată indexate pe prima pagină în Google deoarece sunt extrem de folosite de alte site-uri. De indexat sunt grupurile de cuvinte cheie pe care intuim noi că le vor căuta publicul nostru țintă.

Google răsplătește GENEROZITATEA, așadar, este indicată inserarea în articol a unui link extern care să conducă spre pagina unui medic, spital, magazin, Wikipedia, sursa foto din articol, etc.. O altă regulă demnă de urmat este inserarea în articol a unui link intern din blogul / site-ul tău. Aceste trucuri îți măresc punctajul SEO.

Ca să înțelegi mai bine cum funcționează SEO în articole, inserează un PLUGIN SEO și ai grijă ca atunci când publici orice articolul, articol normal sau advertorial plătit, să ai cât mai multe punctaje verzi – asta înseamnă că articolul tău este optimizat SEO corespunzător.

Totodată, ai nevoie de link-uri spre tine cu sutele. Atrage link-uri spre tine prin conținut de calitate, promovându-te și devenind un membru activ în mediul online. Cititorii fideli nu vin doar dacă scrii bine și-i aștepți calm, trebuie să-i atragi și să-i provoci să te viziteze. Fă-ți simțită prezența, dă like, comentează, distribuie, fă-te cunoscut!

În articolul viitor voi scrie CUM SĂ ALEGI TITLU PERFECT PENTRU ARTICOLUL TĂU.

Dacă ți-a plăcut articolul meu despre cum funcționează SEO în articole și consideri că este util, împărtășește-l prietenilor tăi de pe rețelele de socializare!

Mulțumesc!

10 COMENTARII

    • Awwww, frumoasa mea Ioana, mă bucur să te regăsesc și mulțumesc mult pentru primirea călduroasă!
      Te mai aștept în căsuța mea cu litere stacojii!
      Te pup!

  1. Foarte util articolul! Totuși, sunt mulți care susțin că „expresia cheie” este mai bine văzută de Google în format H1.
    Mai mult, dacă în articol sunt și fotografii, cel puțin una trebuie să conțină cuvântul cheie în atributele alt.

    • Buna, h1 il folosesti doar pentru titluri in articol s-ar vedea total inestetic. h2 in general se foloseste in cazul in care ai un articol de 1000 cuvinte de exeplu. h2 ajuta mult pentru ca altfel tinzi sa plictisesti sau sa obosesti cititorul aruncandu-i o lista interminabila de cuvinte. Si da, cuvantul cheie trebuie sa se regaseasca neaparat in in atributele alt ale imaginilor. Pe langa factorul de SEO atributele alt ale imaginilor ajuta si acolo unde poate imaginile nu sunt vizibile din varii motive insa textul imaginii se poate vedea. Exemplu: https://mdn.mozillademos.org/files/12702/alt-text.png

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Cele mai citite - 7 zile

Un exemplu de afacere de succes: TopTur Transport

Un exemplu de afacere de succes? Ai așa ceva? Ce-ți trebuie pentru a înființa o afacere de succes? Bani! Și mai ce? Vaste cunoștințe în domeniul ales....

Comentarii recente

ULTIMELE ARTICOLE

Relațiile de codependență: Nu vreau să (te) pierd niciodată!

Relațiile de codependență sunt cele mai toxice relații. Ele nu sunt guvernate de armonie, înțelegere și încredere, așa cum se întâmplă în cazul relațiilor...
%d blogeri au apreciat: