fbpx

Gusturile nu se discută, dar pot fi manipulate. Crezi că te promovezi corect?

Gusturile nu se discută, dar pot fi manipulate. Crezi că știi să te promovezi corect?

Înființezi o afacere, înseamnă că vrei să câștigi bani. Nu contează dacă acea afacere reprezintă cea mai mare pasiune a ta, este vocația ta sau un simplu business, nu vrei doar admirație, respect și recunoaștere, vrei și bani. Recunoaște că îți dorești profit. Știi, banii nu sunt nici buni și nici răi. Nu mai privi îmbogățirea ca pe ceva rău pentru că ni s-a tot spus că banii sunt ochiul dracului și că bogații sunt superficiali, răi, proști sau mai știu eu cum. Acestea sunt niște păreri limitate, exagerate, deplasate și neadevărate.

Banii nu reprezintă imaginea păcatului. Nu banii sunt răi, ci modul în care folosim banii poate fi unul bun sau rău. Așadar, dacă vrei să te îmbogățești fă-o fără teamă sau rușine. Ai tot dreptul să trăiești viața visurilor tale și să câștigi oricâți bani dorești. Îți doresc să ai munți de bani, atât de mulți încât să devii un filantrop.

Gusturile nu se discută, dar pot fi manipulate.

Crezi că știi să te promovezi corect?

Cu cât ai mai mulți bani, cu atât mai bine. Pentru că știi că banii, deși nu aduc fericirea, îți facilitează intrarea și parcursul pe calea fericirii. Dacă ai bani, poți să faci și mult bine în lume. Dacă ai bani, poți deveni orice îți dorești, pe forțele proprii sau plătindu-i pe alții să te ajute să te dezvolți.

Nu este o rușine să apelezi la diverse servicii pentru a-ți desfășura afacerea și pentru a te dezvolta. N-ai cum să te ocupi tu de toate și nici n-ar fi indicat. Oricât de inteligent ai fi tu, n-ai cum să le știi pe toate. Poate că ești AS în domeniul tău, dar nu ești expert juridic, expert contabil sau expert în marketing și publicitate.

N-o să-ți dau acum sfaturi despre cum să creezi sau să construiești o afacere, însă mi-ar plăcea să îți dau câteva ponturi legate de alegerea agenției publicitare cu care vei semna un contract pentru promovarea afacerii tale.

Iată care sunt cei 3 pași de aur pentru a-ți face afacerea cunoscută:

  1. Promovează-te. Mulți oameni de afaceri au impresia că nu au nevoie de publicitate, că produsele sau serviciile lor sunt desăvârșite și că se vând de la sine. Probabil că oamenii nu se înșeală cu nimic. Vânzările se pot vinde foarte bine doar prin recomandare, însă prin recomandare te adresezi unei plaje foarte restrânse de clienți. Nu vrei mai mult de atât?
  2. Alege cea mai bună agenție de publicitate. Cu cât agenția este mai pregătită și are mai multă experiență în domeniu, cu atât șansele tale de a te promova rapid și bine cresc exponențial. Eu, de exemplu, vă recomand agenția de publicitate AllMedia.ro din Ploiești. Este o companie 100% românească, cu 20 de ani experiență în domeniu, care oferă următoarele servicii:
  • Producție audio-video
  • Difuzare audio-TV
  • Producție spoturi publicitare
  • Marketing online
  • Reclame la radio
  • Reclame TV
  • Voce pentru reclame
  • Meditație
  • Povești
  • Dublaj animație
  • Dublaj film
  • Trailere de film
  • Reclame stradale
  • Și multe altele.
  1. Nu te zgârci la bani. E economisi din banii de publicitate este ca și cum ți-ai impune tu singur o limită pentru câștigurile lunare. Cu cât investești mai puțin, cu atât câștigi mai puțin. Agențiile nu pot face minuni, au nevoie de un buget, cât mai generos, pentru a crea minunile de care ai nevoie pentru a deveni cel mai cunoscut brand în domeniul tău. Din acel buget sunt achiziționate și achitate o mulțime de alte produse și servicii pe care agenția de publicitate le folosește pentru a te aduce pe tine și afacerea ta în atenția unui public țintă care să îți cumpere fără să stea pe gânduri produsul sau serviciul.

Iată care sunt cele 3 reguli de aur pentru a-ți construi cea mai bună și mai eficientă campanie publicitară:

  1. Serviciul / produsul tău trebuie să îndeplinească DORINȚA CLIENTULUI nu nevoia clientului. Mulți oameni spun că trebuie să identifici nevoia clientului și apoi vei avea cui să vinzi produsul. Ei bine, această regulă era valabilă în epoca de piatră. Serviciile și produsele NU mai îndeplinesc nevoile doar, au trecut la un nivel superior, TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ DORINȚE. Oamenii nu cumpără un săpun pentru că vor să fie curați și atât, cumpără cel mai bun săpun pentru a mirosi frumos, pentru a avea pielea catifelată, pentru a-și menține sănătatea și frumusețea pielii, nu doar pentru a-i curăța.
  2. Serviciul / produsul tău trebuie să spună o poveste grozavă. Povestea grozavă captează atenția publicului tău țintă, acelui public țintă important și numeros. Povestea grozavă trebuie să fie adevărată și trebuie să stimuleze imaginația clientului. Povestea grozavă reprezintă promisiunea ta față de client. Povestea ta este credibilă, se derulează rapid, apelează la emoționalul clientului, este atent targetată, nu contrazice preferința cuiva și corespunde viziunii noastre despre lume.
  3. Serviciul / produsul tău crează o primă impresie senzațional de bună. Ai o singură șansă să impresionezi, așadar strategia ta trebuie să fie impecabilă din prima. Oamenii observă întotdeauna tot ceea ce este nou în piață. Așadar, dacă tot vii cu ceva nou, ai grijă să pui acea noutate în cea mai bună lumină. Fii creativ! Ai atâtea canale media încât nu ai cum să nu ai succes. Iată câteva canale pe care le poți folosi pentru a-ți face afacerea cunoscută: TV-ul, radio și rețelele de socializare… Posibilitățile sunt infinite!

Pentru că gusturile nu se discută, dar pot fi manipulate, îți sugerez să nu mai aștepți succesul să vină în viața ta din senin. El nu pică din cer, trebuie să îl provoci, să îl atragi și să îl menții în viața ta. Așadar, construiește-ți o strategie prin care nu doar că satisfaci gusturile clienților tăi, ci le satisfaci și cele mai ascunse dorințe.

AllMedia
AllMedia

Dacă vrei să înveți să spui povești autentice într-o lume sceptică, îți recomand cartea Toți Marketerii sunt minicinoși spun povești de Seth Godin.

banner act politon

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Cele mai citite - 7 zile

Comentarii recente

ULTIMELE ARTICOLE

%d blogeri au apreciat: