Păreri despre magazine – evită reducerile FALSE – cumpără inteligent!

Păreri despre magazine – evită reducerile FALSE – cumpără inteligent – sunt cei 3 pași cu ajutorul cărora TU vei putea cumpăra un produs la un preț CORECT. Nu spun la reducere, spun la prețul corect. De ce? Pentru că majoritatea reducerilor sunt FAKE.

Se apropie Black Friday. Ia spune-mi, ce nevoi ai? Vrei un smart TV, un telefon performant, o saltea nouă pentru pat sau cauciucuri de iarnă pentru mașină? Sunt convinsă că ai cel puțin o nevoie REALĂ și ÎNTEMEIATĂ. Însă pe lângă acea nevoie reală pe care o amâni pentru Black Friday, vei ajunge să cumperi și o mulțime de alte mărunțișuri ghidat/ă de impulsurile emoționale.

Cumpărăturile emoționale te lasă fără bani în buzunare.

Majoritatea femeilor consideră shopping-ul o terapie. În realitate cumpărăturile emoționale reprezintă o activitate care maschează o problemă reală și agravează starea  și așa precară a psihicului. Așadar, shopping-ul „vindecă” doar pe moment. Problema încă rămâne și se acutizeză dacă nu tratezi dezechilibrul emoțional care va conduce și la o instabilitate financiară.

Iată ce trebuie să faci pentru a cumpăra inteligent și pentru a evita cumpărăturile emoționale:

  • Caută păreri despre magazine, despre magazinele online preferate, și află dacă reducerile lor sunt reale sau sunt REDUCERI FALSE! Multe magazine online scumpesc produsele cu câteva săptămâni înainte, apoi le „readuc” la prețul normal de Black Friday. Altele pun un preț inițial FALS, reducerea fiind prețul real al produsului. Înainte de a cumpăra, urmărește produsul dorit câteva săptămâni bune, pe mai multe magazine online, și fii atent fluctuația de preț.

Vei vedea că în perioada de promoție produsele se vând la prețul lor real, nicidecum la reducere. Și dacă totuși acestea există, rareori sunt mai mari de 10%. Înainte de a cumpăra, compară prețul pe mai multe magazine și asigură-te că faci cea mai bună alegere.

  • Pune-ți întrebări! Chiar îți trebuie acel produs? La ce îți va fi de folos acel produs? Cum îți va influența el viața? Te va face fericit/ă și după ce îl vei cumpăra? Acel produs îți generează noi venituri sau te ajută să-ți suplimentezi veniturile sau este doar un bun consumabil și atât? Cum va influența acel produs calitatea vieții tale?
  • Gândește-te foarte bine câte rochii ai, câți pantofi ai, cât de nou este telefonul pe care îl deții în prezent înainte de a-l înlocui cu altul nou și mai performant! Acești bani pe care vrei să îi dai pe o plăcere de moment îi poți investi într-un proiect. Investește într-un curs sau poți pleca într-o vacanță. Acestea îți vor aduce mult mai multe beneficii decât rochița cea nouă pe care, probabil, o vei îmbrăca o singură dată în viața ta.
  • Deschide șifonierul și analizează câte haine ai pe care le-ai îmbrăcat doar o dată în viața ta. Numără-ți parfumurile care, oricum, sunt numeroase. Amintește-ți data când ai achiziționat telefonul pe care îl deții. Gândește-te dacă îți vei petrece mai mult timp vizionând filme pe un smart TV cu o diagonală mare decât pe cel pe care îl deții deja.
  • Înainte de a te așeza în fața calculatorului sau de a pleca la shopping în oraș, stabilește-ți o sumă de bani CLARĂ și PRECISĂ pe care dorești să o cheltui și pentru nimic în lume nu depăși acea sumă. Ai grijă, acea sumă nu trebuie să fie luată din banii pentru întreținere, curent, gaze sau mâncare, ci trebuie să fie fix plusul de bani pe care tu ți-l permiți să îl cheltui fără să aibă de suferit calitatea vieții tale.
  • Întreabă-te dacă nu cumva ești dependent/ă de cumpărături.

Așadar, înainte de orice, caută păreri despre magazine, apoi învață să îți controlezi impulsurile emoționale care te fac să cumperi fără să ai o nevoie reală de acel produs.

Nu te bucura că vine Black Friay. Așa cum ai remarcat, tot anul am ținut-o din reduceri în reduceri. Toată vara am avut parte de promoții de până la 80%-90% la diverse. Serios acum, ce magazin crezi tu că ar reduce un produs la 10% din valoarea lui?! Scopul antreprenorului este să facă profit, nu acte de caritate. Lasă brand awareness-ul și toate chestiile pe care ți le imaginezi – reducerile sunt doar strategii de marketing menite să atragă atenție și să apese butonul roșu al emoției pentru ca tu să cumperi chiar și ce nu ai nevoie.

Caută păreri despre magazine,

informează-te și cumpără inteligent!

Acest articol a fost scris pentru Campania Donează 100 de EURO Pentru Radu Țuglea și îți promovăm afacerea pe blogurile noastre.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Cele mai citite - 7 zile

Un exemplu de afacere de succes: TopTur Transport

Un exemplu de afacere de succes? Ai așa ceva? Ce-ți trebuie pentru a înființa o afacere de succes? Bani! Și mai ce? Vaste cunoștințe în domeniul ales....

Comentarii recente

ULTIMELE ARTICOLE

Relațiile de codependență: Nu vreau să (te) pierd niciodată!

Relațiile de codependență sunt cele mai toxice relații. Ele nu sunt guvernate de armonie, înțelegere și încredere, așa cum se întâmplă în cazul relațiilor...
%d blogeri au apreciat: