Pentru că Thecon susține bloggerii, te provoc să-ți creezi identitatea în mediul online!

Obiectivele puse pe hârtie, invocate în mod repetat, autoimpuse și susținute de acțiuni reale, ne ajută să ne îndeplinim visurile, să evoluăm și astfel să ajungem la versiunea noastră cea mai bună.

Pentru că Thecon susține bloggerii, te provoc să-ți creezi identitatea în mediul online!

Blog nou. Logo nou. Identitate nouă. Casă nouă. Buletin nou. Viață nouă. Forțe proaspete, entuziasm, liniște, mult chef de muncă și o sursă inepuizabilă, zic eu, de creativitate. Cam așa îmi închei anul 2018, cu câteva realizări importante, o energie debordantă și o listă lungă de obiective care abia așteaptă să fie îndeplinite în anul 2019.

Sigur că încă mai am timp să realizez câteva lucruri și încă nu-i momentul să pun pe hârtie rezoluțiile anului viitor, însă eu sunt omul obiectivelor. Fără un țel impus nu știu să mai trăiesc.

Obiectivele puse pe hârtie, invocate în mod repetat, autoimpuse și susținute de acțiuni reale, ne ajută să ne îndeplinim visurile, să evoluăm și astfel să ajungem la versiunea noastră cea mai bună. Permanent trebuie să învățăm și să acționăm în favoarea noastră pentru a ne depăși propriile așteptări. Exact, suntem în competiție cu noi înșine și singurii cărora trebuie să le dovedim că putem mai mult și mai mult și mai mult.

Ce așteptări am de la acest blog?

Pe scurt, vreau să fie un blogger de succes.

Cum poate deveni cineva un blogger de succes?

Construind un blog de succes!

Cum construiești un blog de succes?

  1. Nume domeniu atent ales. Ori folosești propriul nume, ori alegi o variantă creativă din maximum 2 cuvinte. Înainte de a cumpăra domeniul, caută pe Google să vezi dacă mai sunt și alte site-uri și/sau pagini pe rețelele de socializare cu nume asemănătoare cu cel ales de tine și fă o alegere inconfundabilă. Vrei să ai o identitate unică, nu-i așa?!
  2. Crearea/configurarea/design-ul blogului. Dacă tu nu știi nimic despre wordpress, SEO, web design și așa mai departe, sfatul meu este să apelezi la un specialist deoarece nu este de ajuns să arunci în online un site. Trebuie creat, configurat și aranjat corespunzător. Altfel e încă un blog din mulțime, un material slab și atât. Un blog trebuie să aibă design responsive, să fie SEO friendly, securizat și să se încarce rapid. Designul trebuie să reflecte personalitatea bloggerului și, de ce nu, nișa blogului. Structura site-ului trebuie să ofere o experință de navigare optimă. Configurarea site-ului trebuie să țină cont și de SEO, nu doar de design, altfel el nu va fi indexat în căutările Google. Sunt multe substraturi pe care noi, cei care știm doar să scriem, nu le cunoaștem. De aceea spun că e mai bine să apelăm la specialiști.
  3. Fă-ți un plan și un program al postărilor pe blog. Chiar dacă blogul tău nu respectă o nișă anume, fă-ți un plan, stabilește niște categorii, pe care le optimizezi SEO (exemplu: dezvoltare personală, IT, psihologie, blogging, poezie erotică, etc.), impune-ți un program al postărilor și respectă-ți cu strictețe obiectivele. Poți împleti pasiunea pentru scris cu disciplina. Dacă vrei să ai un blog de succes, trebuie să înveți să gândești și să acționezi ca un om de succes. Fii creativ, dar fii și disciplinat, astfel rezultatele nu vor întârzia să apară.
  4. Texte optimizate SEO, originale, creative, coerente și UTILE. Fie că vorbim de descrierile din cadrul blogului sau de articolele de pe blog, acestea trebuie să fie întotdeauna texte unice, originale, creative, coerente și optimizate SEO. Formează-ți un stil propriu, oferă cititorilor articole de calitate și utile, iar ei îți vor deveni cititor fideli.
  5. Paginile de socializare și promovarea. Fă-ți pagini destinate blogului peste tot: Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, Instagram, Pinterest, etc. Și distribuie-ți materialele pe toate rețelele. Dacă ai bani de investit, promovează-te măcar pe Facebook.
  6. Alege LOGO CREATIV și UNIC. Logo-ul blogului este identitatea blogului tău în mediu online. Să fie creativ, executat profi, ușor de reținut, să te reprezinte și să reflecte nișa blogului tău. Folosește logo-ul pe toooaaate materialele tale pentru a-ți construi o identitate inconfundabilă.

Îți recomand specialiștii de la Thecon, iar serviciile oferite de aceștia sunt:

  • Webdesign – creare site;
  • Creare site-uri de prezentare;
  • Creare magazine online:
  • Aplicații mobile;
  • Promovare online;
  • Găzduire web cu primele 3 luni GRATUITE;
  • Altele;

Pentru că Thecon.ro a inițiat Campania de susținere a bloggerilor la nivel național, am apelat și eu la ajutorul acestor magnifici în domeniul IT pentru realizarea unui logo creativ. Cum am aflat de această campanie? Pe Facebook, de la prietenii mei bloggeri care deja s-au bucurat de ajutorul celor de la Thecon. Din câte am văzut, peste 200 de bloggeri au beneficiat de multiplele servicii oferite prin intermediul acestei campanii și toți au doar cuvinte de laudă pentru această firmă.

Astfel l-am cunoscut pe George, unul din specialiștii care se ocupă de această campanie, care s-a oferit să fie la dispoziția mea timp de 2 ore, PRO-BONO, pentru a mă ajuta cu orice am nevoie pentru dezvoltarea blogului meu.

Am solicitat un logo, evident! Și-am primit un logo care mi-a depășit cu mult așteptările. Am primit logo pentru blog, favicon, copertă Facebook și varianta vectorială a blogului (editabilă). Cred că e prima firmă care îmi dă sursa editabilă a materialului grafic. Pentru că eu scriu cu pasiune și pentru că pe mână am tatuată o pană și o călimară în formă de inimă, și logo trebuia să fie aproape la fel. Remarcați inimoara discretă din pană? O ador!

Mulțumesc, George de la Thecon, pentru acest logo senzațional. Îmi reflectă într-un mod remarcabil identitatea în mediu online.

Pentru că Thecon susține bloggerii, te provoc să gândești și să îți creezi un blog de succes! Idei să ai, căci Slavă Domnului, ajutor vei primi!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Cele mai citite - 7 zile

Un exemplu de afacere de succes: TopTur Transport

Un exemplu de afacere de succes? Ai așa ceva? Ce-ți trebuie pentru a înființa o afacere de succes? Bani! Și mai ce? Vaste cunoștințe în domeniul ales....

Comentarii recente

ULTIMELE ARTICOLE

Relațiile de codependență: Nu vreau să (te) pierd niciodată!

Relațiile de codependență sunt cele mai toxice relații. Ele nu sunt guvernate de armonie, înțelegere și încredere, așa cum se întâmplă în cazul relațiilor...
%d blogeri au apreciat: